اقتصاد

رابرت اف کندی جونیور به تلاش های ایالات متحده برای پیشروی در حوزه ارز دیجیتال بانک مرکزی پایان می دهد

رابرت اف کندی جونیور متعهد می شود که به تلاش های ایالات متحده برای حرکت به سمت CBDC پایان دهد

رابرت اف کندی جونیور، اولین نامزد ریاست جمهوری که بیت کوین را برای کمک های مالی کمپین انتخاباتی پذیرفته است، به او می پیوندد رقیب، دونالد ترامپ، در وعده مبارزه با توسعه یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) در ایالات متحده.

در 24 ژانویه، کندی بخشی از حضور رسانه ای خود را در X در مورد تهدیدات CBDC پست کرد. نامزد ریاست جمهوری در پست خود آن را بخشی از گفتگو با جوزف مرکولا، یکی از حامیان طب جایگزین، که “درمان های جایگزین” برای کووید-19 را ترویج می کند، می خواند. مرکولا پادکستی به نام سلامت خود را کنترل کنید میزبانی می‌کند.

در یک ویدیوی یک دقیقه‌ای، کندی ادعا می‌کند که یک CBDC به دولت این امکان را می‌دهد تا از هر معامله‌ای که یک شهروند انجام می‌دهد مطلع شود. که منجر به باج گیری یا فشار می شود و می افزاید:

“این [یک CBDC] یک فاجعه برای حقوق بشر و برای حقوق شهروندی است.”

کندی مثالی از چین را به اشتراک گذاشت، جایی که CBDC محلی، “یوآن دیجیتال” به یک سیستم اعتبار اجتماعی گسترده و به گفته سیاستمداران ایالات متحده، دولت مرتبط است. اگر دوربین‌های نظارتی خیابانی او را بدون ماسک مناسب دستگیر کنند، می‌توانند دسترسی فرد به وجوه خود را مسدود کنند.

مرتبط: دو لانگ شات رئیس جمهور باقی مانده است که پرچم کریپتو را به اهتزاز در می آورد، به علاوه یک علامت نویسه

این سیاستمدار قول داد که به “پایان دادن به ” تلاش برای حرکت به سمت CBDC» اگر رئیس جمهور شود و هر کاری که می تواند برای حفظ وجوه نقد کاغذی انجام دهد. با این حال، کندی همچنین به شنوندگان یادآوری کرد که بیت کوین از آنها محافظت بهتری نسبت به پول نقد می کند.

یکی دیگر از نامزدهای ریاست جمهوری، دونالد ترامپ، دوبار وعده خود را بیان کرد که “هرگز اجازه نمی دهد” CBDC در کشور باشد. در حالی که ترامپ قبلاً برای هیچ موضع ظریفی در مورد ارزهای دیجیتال شناخته نشده بود – علاوه بر برخی نظرات منفی درباره بیت کوین در دوران ریاست جمهوری او – مخالفان جمهوری خواه سابق وی، ویوک راماسوامی و فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، این موضوع را در کمپین های ریاست جمهوری خود مطرح کردند. راماسوامی و دیسانتیس هر دو پس از کناره گیری از رقابت های ریاست جمهوری از ترامپ حمایت کردند.

رابرت اف کندی جونیور، که در اکتبر 2023 حزب دموکرات را ترک کرد، همچنان برای درج در برگه‌های رای ایالتی مبارزه می‌کند، زیرا دسترسی به صندوق رأی حزب به امضای رأی دهندگان کمتری نسبت به نامزدی مستقل نیاز دارد. در ژانویه 2024، او برای کاندیدا به عنوان نامزد حزب لیبرتارین.

مجله: سوالات بزرگ : پرداخت‌های بیت‌کوین چگونه می‌توانند بازگشتی داشته باشند؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا